"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

02 mai 2011

Durerea nevredniciei



         "Carnea noastră este o substanță fluctuantă , oasele reprezintă limita până la care putem slăbi. Substanța noastră morală este  şi ea fluctuantă, caracterul reprezintă limita până la care putem slăbi ca ființe etice." Lucian Blaga 











Doamne, nu sunt vrednic
Traian Dorz 

  
     Doamne, nu sunt vrednic să-mi înalț spre Tine
     ochii ce-au sclipire încă spre ispite,
     mâinile ce-au încă urme de rușine,
     buzele ce-au încă vorbe nesfințite...


     Doamne, nu sunt vrednic să-Ţi dezleg cureaua
încălțării Tale când îmi vii în casă,                    
 peste-a tale glezne albe cum e neaua                
lacrimile mele urme negre lasă.                        


     Doamne, nu sunt vrednic de a Ta-ndurare
     c-am deschis ispitei inima curată...
     -Tu i-ai dat, în flăcări, inimii iertare
     dar ea nu-şi mai iartă vina niciodată.


Doamne, nu sunt vrednic nici de-o mângâiere
c-am lăsat în alții lacrimă şi rane                          
buzele iubirii le-am udat cu fiere                          
 mâinilor blândeții le-am bătut piroane.               


     Doamne, nu sunt vrednic... dar cu ce-ndurare
     mă-nconjori cu flăcări, mă hrăneşti cu jale
     şi m-adăpi cu lacrimi, pentru clipa-n care
     vor culege îngeri, rodul trudei Tale!...




Sursa imaginii: flickr.com
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu