"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

12 mai 2012

Lacrimarium


„Îmi ridic ochii spre munţi… De unde-mi va veni ajutorul?
 Ajutorul îmi vine de la Domnul, care a făcut cerurile şi pământul.“
Ps. 121:1,2
 

There Is None Like You - Black Gospel Jazz



      Cât de minunat este când inima se trezeşte şi se roagă lui Dumnezeu până ce lacrimile curg şuvoi din ochi, iar tu stai asemeni unui  copil ce plânge în faţa părintelui său.


*

       Chiar dacă tot ceea ce poţi să-i spui lui Dumnezeu este "Ajutor!" este foarte bine şi aşa. Repetă aceasta la nesfârşit, până când Dumnezeu îţi va deschide buzele şi cuvintele vor începe să curgă din inima ta.


*

       Iar dacă şirul cuvintelor va înceta să mai curgă, nu dispera. Revino în fiecare zi la locul tău de rugăciune şi aşteaptă. Chiar şi simpla ta dorinţă de a-i vorbi lui Dumnezeu este un mare lucru.


*

         Mai mult decât orice altceva, rugăciunea este poarta prin care pătrundem în Împărăția lui Dumnezeu.„  
Rabi Nahman 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu