"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

05 iulie 2014

Oglindiri

Cum răspunde în apă faţa la faţă, 
aşa răspunde inima omului inimii omului.
Prov. 27, 19




Cântec de sticlar
 Mircea Ciobanu  

Verde ritm pe tobe foşnitoare   
Bate marea soarelui din  val;          
Soare verde încâlcit în alge             
Joacă-n larguri tot mai către mal.
Iau nisipul scoicilor cernute-n        
Mori lichide şi-l resfir, încât            
Mi se pare străveziu nisipul            
Smuls din malul galben - mohorât.
Străbătut de fluxul de lumină         
Cern nisip prin degete şi-mi spun: 
Umbre de păduri carbonizate-n     
Apa diamantelor apun.                      

2  
       
Cristal scobit în raze  îngheţate,                
Te  uiţi la mine  blând cu ochii mei           
Când îţi ridic   la buze aspre  darul           
Şi setea aspră de  pe buze-mi bei.             
Nu-mi eşti  dator cu nici o oglindire       
Şi mă arăţi cum sunt, în fel şi chip -         
Nimic n-ascunzi şi-n tine-apune umbra 
Zadarnicelor turme de nisip.    

              
Sursa imaginii: www.flickr.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu