"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

25 august 2010

Confesiuni afective

"Nu-mi mai feresc
dragostea de ochii lumii.
De mi s-ar cere viaţa-n schimbul ei
ar fi mult?"
Ariwara no Narihira

Love confession by: Vladimir Kush

Iubesc!
de Traian Dorz

Iubesc pe-ai mei cu-ntregu-mi suflet
Mai mult ca viața mea-i iubesc
Pentru iubirea lor, Isuse,
Suspin,
Şi lupt
Şi mă sfârșesc.

Iubesc ființele ce-n viață
Cu viața mea s-au contopit,
Cu-acea iubire cum în lume
Pe nimeni alții n-am iubit.

Iubesc prietenii ce pașii
Şi-au împletit cu pașii mei,
Cu-o dragoste ce-ar fi în stare
Să se jertfească pentru ei.

Iubesc pe frați,
Iubesc vrăjmașii,
Iubesc pe buni,
Iubesc pe răi;
Iubesc pe toți, cu duioșia
Privirilor din ochii Tăi...


Dar în iubirile acestea
Isuse, e-un hotar ceresc,
O margine, la care toate
Se pierd,
Se sting
Şi se sfârșesc.

Doar în iubirea Ta, Isuse,
Eu n-am hotar şi nici sfârșit
Pe Tine te iubesc atâta
Pe cât ești Tu:
Nemărginit...

(Din volumul «Cântările Apocalipsei»)

  

Mihaela Oancea - Nu este greu



Sursa imaginii: http://www.jacobgallery.com/
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu