"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

08 august 2010

Invitați la Viaţă



"Voi toți cei însetați, veniți la ape,

chiar și cel ce n-are bani!
Veniți și cumpărați bucate,
veniți și cumpărați vin și lapte
fără bani și fără plată!" (Isa.55:1)


"Gustarăm multe în anii vieții noastre. Din unele am fost forțați să gustăm, din altele am dorit să gustăm. De la multe ramaserăm cu gust amar. Pentru unii gustul profesiei nereușite fu amar, pentru alții cel al căsătoriei neideale sau al nefrăției din biserică. Am mușcat din afaceri, din religie, din politică, din dragoste; ne-a rămas prea adesea gustul trădării, al nonvalorii al deșertăciunii. [...] Şi cu anii ce trec ne-am dezgustat de atât gustat, am devenit sceptici la invitații noi, reținuti, blazați, neîncrezători, izolați. Dezamăgirile ne singularizează. Iată-ne osteniți cu toate că nu forța ne lipsește, ci motivația, sensul, siguranța. Îmbietoarele tarabe ale lumii ne-a provocat să gustăm. Gustarăm degeaba sau împotriva noastră.
Ca să ne dregem gustul amar al sufletului nostru, ne-a fost lăsată pe paginile Bibliei minunata invitație: "Gustați și vedeți ce bun este Domnul" Psalm 34,8 "
Benone Burtescu




O diferenţă vitală
Anthony de Mello



Sufitul Uwais a fost întrebat odată:
- Ce a adus nou în viaţa ta Graţia divină?
El a răspuns:
- Când mă trezesc dimineaţa, mă simt ca un om care nu este sigur dacă va trăi până seara.
- Bine , dar nu ştie toată lumea acest lucru?
- Ba da. Dar nu toţi simt acest lucru.

Nimeni nu s-a îmbătat vreodată ascultând cuvântul : vin.

***

"Nu vă îmbătați de vin, aceasta este destrăbălare. Dimpotrivă, fiți plini de Duh."
Efeseni 5,18



Sursa imaginii:
>>Only...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu