"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

01 iunie 2011

Celui ce moare


         "Trebuie să fim atinşi, dar nu consumaţi de suferinţă. De multe ori omul nu poate transforma suferinţa şi se complace într-o stare pasivă de auto-compătimire. Transformând suferinţa ne întărim. Suferinţa ne sporeşte demnitatea, ne spiritualizează. A accepta suferinţa şi a o transforma în creaţie, iată drumul spre stele." (Prof. Univ. Dr. Ion Mânzat)

"Eu singur îmi sunt şarpe in paradisul meu"
Al. Philippide


          Când nu eşti pasăre
          Zoltan Terner


             Când nu eşti pasăre
             zborul e o trădare
             care te-ngenunchează.
             Când nu eşti viu,
             Moartea e singurul gest
             care te înnobilează.
             Când nu eşti înger
             să ai măcar sămânţă de viaţă
             chiar dacă eşti piatră,
             ori buştean de lângă vatră.
             Când nu eşti tu însuţi soarele
             roagă pământul
             să nu-ţi usuce picioarele.
             Când nu ştii să-ţi sfinţeşti clipele
             şi te risipeşti printre silabe slute,
             ridică-te-n picioare şi du-te,
             taie-ţi cu ferăstrăul aripile,
             chiar dacă te doare,
             şi resemnează-te
             să fii ceea ce eşti:
             o vietate
             în genunchi târâtoare.

                       
 
   
 "Căci Eu nu doresc moartea celui ce moare, 
zice Domnul Dumnezeu. 
           Întoarceţi-vă, dar, la Dumnezeu şi veţi trăi."                  
Ezec.18:32                    


Sursa imaginii: flickr.com 
               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu