"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

14 iunie 2011

"Tu vino după Mine!"



"Când unul zice: «Eu sunt al lui Pavel!»,
și altul: «Eu sunt al lui Apolo»,
nu sunteți voi oameni de lume?
Nimeni să nu se fălească, dar, cu oameni,
căci toate lucrurile sunt ale voastre:
[...] și voi sunteți ai lui Hristos, iar Hristos este al lui Dumnezeu."
1Cor.3: 4; 21; 23.


Starea de discipol
Anthony de Mello


         Unui vizitator care dorea să-i devina discipol, maestrul i-a spus:
         - Poți trăi alături de mine, dar nu vei deveni discipolul meu.
         - Atunci pe cine să urmez?
         - Pe nimeni. În clipa în care te apuci să urmezi pe cineva, încetezi practic să mai urmezi   Adevărul.


Sursa imaginii: brandonmelton.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu