"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

11 iunie 2011

Recunoştinţă şi adorare



"Sărutaţi-L pe Fiu, [...]
Fericiţi sunt toţi cei ce se încred în El!"
Ps.2:12


 The Passion of the Christ (Maia Morgenstern)



 Viaţa vieţii mele
  de Traian Dorz


             Isuse, Viaţa vieţii mele,
             Ce mare har mi-ai dăruit
             În clipa când de bietu-mi suflet
             Tu Te-ai lăsat să fii găsit.
 
                   Ce-aş face-aici în noaptea asta
                   Atât de-adâncă şi de grea
                   Dacă lumina feţei Tale
                   Pe cale-mi n-ar mai lumina?
 
             Ce-aş face-n stepa asta arsă
             De focul secetei pustii, 
             De nu mi-ai da înviorare,
             Răcoarea Apei Tale Vii?
 
                   Ce-aş face-n colţii atâtor fiare,
                   Apărător de nu mi-ai sta - 
                   Cu-atâtea sângerânde rane
                   Tu dacă nu mi le-ai lega?
 
             Ce-aş face aici în golu-acestei
             Pustietăţi şi-ndepărtări,
             De m-ai lipsi de mângâierea 
             Cereştii Tale-nviorări?
 
                   În clipa când de bietu-mi suflet
                   Tu Te-ai lăsat să fii găsit,
                   Isuse, Viaţa vieţii mele,
                   Atâta har mi-ai dăruit...


Sursa imaginii: cinemagia.ro 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu