"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

31 decembrie 2011

Doamne, mă iubesti?


“Îl iubesc pe Hristos dar nu cu o dragoste a mea 
căci nu este nici una.  
Te iubesc Doamne dar toată dragostea e a Ta, 
căci prin dragostea Ta, eu trăiesc.” 
Madame Jeanne Marie de La Mothe Guyon
(1648-1717)  



 Mi-e inima... 
 Traian Dorz
 
      Mi-e inima secată, 
      Ca lutul frământat, 
      De lunga aşteptare 
      Cu care 
      Te-am chemat. 
 
      Și nu-Ți mai pot aduce 
      Ca altădată, az' 
      Mireasma cea mai dulce 
      A dragostii 'n extaz 
 
      Nici dulcea 'nflăcărare 
      A vieţii tinereşti, 
      Ce Te făcea mai tare, 
      Mai mult să mă doreşti... 
 
      Dar toată-a mea fiinţa 
      Când ochii Ți-i privesc 
      Suspină, 
      Cântă, 
      Strigă: 
      Isuse, Te iubesc!...




   Sursa imaginii: www.flickr.com („Grow your wings“ by mikem1115)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu