"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

16 martie 2012

Păsări întunecate


„Câmpul de bătălie este inima noastră… 
Durata războiului este toată viaţa noastră” 
Nicodim Aghioritul



 
 Pe locul mării
 Mircea Ciobanu
  

 S-a pus la cale pâclă și tăcere.   
 În aer mort-cuvântul nerăsfrânt.
 Loviți la nord de vânt și verde fiere  
 să pot fugi nici arborii nu sunt.
 

 Sitarii sorb pe locul mării lut  
 și negru unt și miez de rădăcină   
 pe când mă-ntorc și nu-nțeleg ce-aud,  
 pe când tresar la vuiet de ruină:
 

un rest de apă mi-a pătruns în oase  
 și bate-n umăr ca-ntr-un mal abrupt;   
 de-acolo, tras sub cerurile joase   
 în sânge curge varul neîntrerupt.
  

 Se lasă-n piept un mal de altă sare -   
 mi-aplec pe umăr capul și-n adânc   
 aud surpări de albă așezare   
 și păsări cum deasupra hulei plâng. 



Sursa imaginii: martax3j.deviantart.com 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu