"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

20 septembrie 2010

"De sineală, ...de sânge"


"Culoarea este suferința luminii."
J.W. von Goethe






Timiditate
de Gherghinescu Vania

Aș fi vrut să-mi cunoști fiecare gând
Și bătaia de inimă a fiecărui vis -
Dar despre jarul lor, în versuri am scris
Doar din când în când.

Aș fi vrut să vii cu mine în singurătate, pe culmi,
Dar când buzele încercau să-ți spună,
Mi se făcea obrazul ca lumina de lună,
Și-n sânge-mi vuia o pădure de ulmi.

Nici o vorbă nu mi se înfiripă-n gură,
În fața ta, întreagă și clară...
De emoție, cuvântul - veșnic în faza primară,
Se-nroșește ca floarea de răsură.





"September Tears" - Sophie Zelmani






Sursa imaginii:http://www.flickr.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu