"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

08 octombrie 2010

Cumsecădenia păsărarului



"Nu trișăm din ticăloșie, 
Ci din nepricepere."
Ana Blandiana








 Canarul 
Saijo Yaso
 
 - Canarul meu ce nu mai vrea să cânte
 se cade să-l alung cumva spre munte?
 - Să nu o faci, prietene, te rog!
 - Canarul meu ce îşi reneagă cântul;
 într-un tufiş de bambus să-şi afle azi mormântul?
 - Cu nici un preţ să nu o faci, te rog!
 - Canarul meu, uitând ce-nseamnă a cânta,
 cu o nuia de salcie să-l biciuiesc cumva?
 - Nu, nu, pedeapsa ar fi cu mult prea aspră!
 - Canarul meu de cântec părăsit
 va fi lăsat de mine în luntre de ivoriu
 cu vâsle argintate,
 atunci când se arată luna plină,
 vor reveni, desigur, cântările uitate! 




Sursa imaginii: http://harzerroller.com/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu