"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

10 noiembrie 2010

Celui nenăscut


"Cine este slab, şi să nu fiu şi eu slab? 
Cine cade în păcat, şi eu să nu ard?"
2Cor. 11:29
 



 Cântec sub cerul liber
 Elisabeta Isanos
 
                 Nu toată lumea se poate naște,
                 sunt mai mulți nenăscuți decât se crede,
                 corpuri fragile care se fac ierburi și flori
                 sau polen peste fețele florilor.
                 Răspântii albe, roze de drumuri,
                 exist, nu știu de ce asta nu-i de ajuns,
                 am arma irezistibilă a răsuflării.
                 Mi-e frică de-ntuneric, de subpământene lăcașuri,
                 poate de-aceea ard lămpile până târziu,
                 mă simt la adăpost sub cerul liber,
                 întoarsă spre toate răsăriturile zării



Gaither Vocal Band - I'm Gonna Sing 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu