"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

30 decembrie 2010

Teama de dor


"Trebuie un mare efort să suspenzi o legătură intrată în obişnuinţă; ea continuă în ciuda oricărei împotriviri; indispoziţia, nemulţumirea, mânia nu sunt în stare de nimic; supravieţuieşte chiar dispreţului, chiar urii." 
J.W. Goethe




Rugă către Isus Cristos
Leonida Lari
 
 Sfinte Isuse Cristoase, 
 Sufletu-n mine plânge,
 Tu ai învins o lume, 
 Eu nu o pot învinge. 

 Iat-o îmi iese-n cale
 În ispitiri artistă
 Şi-mi retrezeşte-n sânge
 Dragostea mea cea tristă. 

 Sfinte Isuse Cristoase,
 Sufletul plânge-n mine,
 Tu ai învins o lume,
 Eu nici măcar pe sine.

 Lasă lumina-ţi mare
 Peste plecata-mi frunte,
 Să mă despart de toate
 Într-o chilie-n munte. 

 Să nu mai poată nimeni 
 Să îţi întindă vina
 Peste-acest foc pe care
 Nu l-a născut ţărâna. 

 Peste-acest foc de taină
 Care mă ţine-n fire
 Să-mi mai port trupul, bietul,
 Către o mânăstire.

 Sfinte Isuse Cristoase,
 Lumea mereu mă cheamă,
 Teamă nu-mi e de moarte,
 Însă de dor mi-e teamă. 

 Vine pe neaşteptate 
 Şi se prelinge-n minte
 Şi mă strămută alene 
 Înspre lumeşti cuvinte.

 Sfinte Isuse Cristoase,
 Lasă-ţi în mine roua,
 Să te întâmpin albă
 Către venirea a doua.



Sursa imaginii: www.flickr.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu