"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

24 mai 2009

Duminici triste...





"Stăpâne, iată seara se-ntinde peste văi,
Curând se-ntorc acasă toţi lucrătorii Tăi.
Pe urma tuturora, mă-ntorc şi eu tăcut,
Sfios şi singuratic şi lăcrimând ca Rut.


Mă ruşinez de rodul puţin agonisit,
Dar Tu-mi cunoşti arşiţa prin care am trudit.
O, iată, vine seara! Îţi cer un adăpost,
S-adorm cu aceia care la munca Ta au fost...


Întinde, peste mine, veşmântul Tău plăcut,
La sfintele-Ţi picioare, să dorm şi eu, ca Rut,
Iar mâine dimineaţă, mă scoală fericit
Să-ntâmpin bucuria spre care-am suferit."

Nicolae Moldoveanu



6 comentarii:

  1. Superbe versuri si pline de adorare.Felicitari.
    Sa-ntampin bucuria, spre care-am suferit! minunat a scris Moldoveanu.Ne-a lasat o bogata mostenire...

    RăspundețiȘtergere
  2. ...si o nadejde!
    "Însă nădejdea aceasta nu înşală,
    pentru că dragostea lui Dumnezeu a fost turnată în inimile noastre prin Duhul Sfînt, care ne -a fost dat." Romani 5:5
    Dumnezeu sa va binecuvinteze!

    RăspundețiȘtergere
  3. "Sfios si singuratic si lacrimand ca Rut.."
    Rut este un personaj inmiresmat.Ca moabita ea a fost exlusa din adunarea poporului lui Dzeu, dar prin suveranitatea lui Dumnezeu ea a intrat in genealogia lui Cristos. In genealogia primului Adam, nu a fost desemnata nici o femeie; dar in genealogia celui de al doilea Adam - Isus Cristos - au fost desemnate 5 femei: o fecioara - Maria, mama lui Isus, o pacatoasa care a practicat incestul - Tamar nora lui Iacov, o pagana-Rut, doua curve: Rahav si vaduva lui Urie.
    Rut,una dintre cele 5 femei din genealogia lui Cristos a primit un castig atotinclusiv pentru Economia lui Dumnezeu.
    1.Rut a primit pe Boaz-un sot, care Il simbolizeaza pe Cristos rascumparatorul pacatosilor;
    2.Rut a fost rascumparata-simbolizind rascumpararea pacatosilor;
    3.Rut a castigat pozitia de a-L raspandi pe Cristos pana la marginile pamintului.

    RăspundețiȘtergere
  4. Îţi mulţumesc mult pentru aceste cuvinte. "Înălţimea" pe care Dumnezeu te-a aşezat îţi oferă o perspectivă profetică, poţi spune ca şi Balaam: "Îl văd, dar nu acum, Îl privesc, dar nu de aproape..." şi este minunat! Rut "a primit, a fost răscumpărată, a câştigat"! E adevărat! Dar înainte ca toate acestea să se întâmple, Rut a pierdut tot ce se putea pierde. Să ne imaginăm - fie şi pentru câteva minute - că suntem în situaţia lui Rut: o haină de doliu, o ţară străină şi o soacră (a mea este deosebită,:) aş merge până la capătul pământului cu ea!). Nu te grăbi, focalizează-ţi atenţia asupra acestui tablou (încearcă să pătrunzi dincolo de cuvinte). Priveşte lucrurile din această perspectivă şi spune-mi apoi un Cuvânt, ajută-mă să mai nădăjduiesc că Trupul Domnului poate fi o realitate pentru mine.

    Bono, solistul trupei U2 spunea: creştinii căldicei sunt cei care mă ţin departe de biserică. Grozav lucru! Ori de câte ori citeam Apoc.3:16 mi se părea că Dumnezeu este nedrept cu această categorie de oameni, nu e deloc aşa! Cel "cadicel" e nedrept până în măduva oaselor... Doamne ai milă, te rog

    RăspundețiȘtergere
  5. Noi suntem in Cel care ne-a inaltat.Cand Il experimentam pe El,suntem si noi inaltati.Suntem transcendenti;totul este sub picioarele noastre.
    Frati si surori,cum putem noi sa fim in ceruri?Numai fiind in Cristos.Cristos s-a inaltat.El este tara cea inalta.Oridecateori te simti deprimat in duh sau in inima ,inseamna ca te afli sub amenintarea mortii,ca te afli sub puterea intunerecului.Trebuie sa inveti cum sa-L aplici pe Cristos,pe Cristosul inaltat ,la situatia ta.Trebuie sa-L contactezi imediat pe Cristos.Trebuie sa spui:"Nu sunt de acord sa fiu deprimat prin vreun gen de situatie.Eu Il am pe Cristosul inaltat;sunt in Cristosul inaltat."Trebuie sa-I spui Domnului;trebuie sa-L contactezi pe El.Cand Il contactezi pe El,vei fi inviat,vei fi inaltat,caci Cristosul pe care-L contactezi este Cristosul care S-a inaltat la ceruri.Cand Il contactezi,vei fi pe munti inalti,nu in vai.Problema e ca oridecateori te simti deprimat,tu uiti de Cristos;uiti ca ai un asemenea Cristos care este inaltat cu mult deasupra tuturor.Tu nu-L aplici pe El.Nu vii la El.Nu-L contactezi.
    Slava Domnului!Slava lui Cristos!Sunt in Cristos!Cristos este tara mea inalta!Toate necazurile,toate problemele,toate greutatile si toate problemele mele sunt sub picioarele mele.Ele au devenit scaunul meu.Eu ma pot odihni in toate greutatile mele;eu ma pot odihni in toate necazurile mele.Cu cat am mai multe necazuri,cu atat mai mult Il savurez pe Cristosul inaltat.Aceasta este experimentarea lui Cristos.
    Si tu poti avea experenta aceasta si poti s-o ai acum.Cristos este in tine,iar tu esti in Cristos.Dar imi pare rau sa spun ca de multe ori uiti ca-L ai pe Cristos.Pur si simplu uiti de El;nu-L aplici pe Cristos la situatia ta .Te rog sa nu crezi ca eu sunt o persoana speciala sau deosebita.Sunt foarte obisnuit.Sunt la fel de obisnuit si de slab cum esti si tu.Dar eu am secretul.Oridecateori intalnesc necazuri,spun:"Doamne,Te laud,iata o alta ocazie pentru mine de a Te experimenta".
    Aplica-L pe Cristos la situatia ta.Atunci Il vei experimenta pe Cristos ca fiind Cel inaltat,si vei sti ca te-ai inaltat si tu impreuna cu El.In Cristos tu te-ai inaltat la ceruri.
    Fragmente din "CRISTOSUL A-TOT-INCLUSIV de Witness Lee.

    RăspundețiȘtergere
  6. Lee spune adevarul si tu la fel, iar eu
    "Sunt nenorocit/a şi lipsit/a, şi îmi e rănită inima înăuntrul meu." Psalmi 109:22

    RăspundețiȘtergere