"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

22 mai 2009

Dragoste, acceptare şi iertare



Nu religia este cea care are putere să transforme, ci principiile. Scriptura dă principii, dar nu este suficient să ştii "ce scrie", ci trebuie să experimentezi puterea care transformă. Tot ceea ce fac arată ce sunt. Omul bun e bun oricând, oriunde cu oricine! Circumstanţele pun doar în lumină caracterul real al unei persoane, îl descoperă în faţa celorlalţi.
Jerry Cook, autorul cărţii Love, Acceptance and Forgiveness, descrie modul în care principiile pot să schimbe viaţa şi destinul unui om sau al unei comunități! Este o carte despre dragoste, acceptare şi iertare; o carte plină de speranță și de ajutor pentru cel ce se confruntă cu îndoiala, depresia sau evenimente traumatizante greu de depăşit. Jerry Cook prezintă o biserică din statul Washington, care în paisprezece ani a ajuns la patru mii de suflete. Impresionantă este promisiunea pe care membrii acestei biserici şi-au făcut-o unul celuilalt:



"Mâinile mele nu te vor răni cu bună ştiinţă.
Nu voi face şi nu voi spune nimic cu intenţia de a te face să suferi.
Întotdeauna, în orice circumstanţă voi încerca să te ajut şi să te susţin.
Dacă ar fi să cazi şi stă în puterea mea să te ridic - voi face lucrul acesta.
Dacă ai nevoie de ceva şi eu am, voi împărţi cu tine. Dacă va fi nevoie, îţi voi dărui acel lucru.
Indiferent ce voi afla despre tine, indiferent ce rezervă viitorul - bun sau rău - legământul meu faţă de tine rămâne neschimbat. Şi nimic din ceea ce vei face nu va schimba toate acestea."




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu