"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

31 mai 2009

neRugăciune ascultată



    Cum îl poţi întâlni personal pe Isus? 


   "Când am auzit pentru prima dată argumentele raţionale despre existenţa lui Dumnezeu şi învierea lui Isus, m-am decis să caut eu însumi adevărul. Mi-am zis: "Mă voi ruga, sau mai degrabă mă voi ruga la Dumnezeul care nu există."

   Am spus chiar aşa: "Dumnezeule, ştiu sigur că nu exişti. Ar fi frumos să am undeva un tată iubitor, atotputernic. Se spune că Tu eşti numai ficţiune, o fantezie a credincioşilor ignoranţi. Dar presupunând cumva că Tu exişti, nu este de datoria mea să cred în Tine. Este de datoria Ta să mi Te descoperi. În viaţa mea am făcut multe lucruri deşarte. Această rugăciune este încă o verigă în lanţul lucrurilor stupide pe care le-am spus. Îmi pare rău pentru acestea, Dumnezeule; aş fi preferat să exişti."

   Ei bine, această "nerugăciune" a fost acceptată. Am citit Biblia. Am vorbit cu credincioşi nu despre crezurile lor, ci despre experienţele lor reale. Am experimentat eu însumi unele lupte. Sunt la fel de sigur că L-am văzut pe Isus şi L-am auzit vorbindu-mi, cum sunt sigur că am vorbit cu soţia mea, cu toate că o bandă de magnetofon nu ar fi înregistrat nimic. Dar niciodată nu aţi auzit voci ale unora care vă iubesc sau vă urăsc foarte mult, încurajându-vă şi întărindu-vă, sau avertizandu-vă, sau chiar ameninţându-vă? Percepţiile noastre nu sunt mai cuprinzătoare decât un aparat de clasificare a sunetelor?


   Din moment ce fiecare individ este diferit, întâlnirile cu Isus au luat forme diferite. Te încurajez să încerci."

           Isus, prietenul teroristilor - Richard Wurmbrand

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu