"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

27 aprilie 2011

La vămile inimii


"Râzând, nici un copil nu intră-n lume,
În lumea asta, altfel minunată." 
Marin Sorescu
 



 

 


 Singur
 Bengt Liljenberg
 
 Nu  ţi-am zărit lumina
 Când  m-ai luminat
 Nu ţi-am simţit tandreţea
 Când m-ai atins
 Acum însă-mi aduc
 Aminte că am fost
 Atins de tine - şi-s atât de singur
 Pe apele ce se evaporă





"The Fairy" of The Eagle Nebula 
 




 Prelungire
  Bengt Liljenberg
 
 Trecem 
De la un punct la altul 
În prelungirea unei stări
 Care evită statistica
 Fără să  ţinem seama
 (Căci noi nu ţinem seama de nimic)
 De părţile-ntregului vieţii
 De fâşiile luminii
 De cântecul păsărilor
 Astfel pierdem din vedere priveliştea 
 Acum chiar şi marea
 Se clătina anapoda. 




Sursa imaginii: Universe Pictures


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu