"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

04 aprilie 2011

Pentru Japonia (2)



„Și după cutremurul de pământ, a venit un foc: 
Domnul nu era în focul acela.  
  Și după foc, a venit un susur blând și subțire. ” 
1 Împărați 19.12



    "[...] vreme de aproape 20 de ani am strâns ajutoare pentru România – pentru diferite cazuri, inclusiv construcţii de biserici –, iar fraţii din Japonia au fost alături de multe ori cu rugăciune şi cu fonduri, acum este vremea să îndemn pe fraţii din Romania să întindem o mână de ajutor pentru Japonia. 
   Aş vrea să fim alături de ei prin proiectul acesta şi Domnul mi-a pus pe inimă să promovez o campanie de ajutorare pentru Japonia.

   Dumnezeu să vă binecuvânteze şi să vă răsplătească tot ce faceţi pentru Japonia, care are mare nevoie de vindecare din partea lui Dumnezeu."
KATSUTARO KAWAI (fratele Catu), misionar japonez în Cluj



.



    "Pastorul Tsugumichi Ohkawa(Yamato Calvary Chapel) arăta că acum este timpul în care Dumnezeu să vorbească cu voce blândă şi liniştită pentru mulţi necredincioşi din Japonia, şi, în acelaşi timp, să dea ocazia multor credincioşi să fie mai activi în lucrarea Lui. 
    A fost un eveniment groaznic, dar după ce va trece furtuna şi focul, Domnul va lucra planul Lui  de salvare a poporului japonez. Mă rog pentru aceasta!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu