"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

14 iunie 2010

Învățătorul nostru: Hristos


"...învățați de la Mine, căci
Eu sunt blând și smerit cu inima"
(Mat.11:29)


"Dar voi să nu vă numiți unii pe alții "învățători", pentru că Învățătorul vostru este Unul singur, iar voi toți sunteți frați. [...]
Cel mai mare dintre voi să fie slujitorul vostru. Cel care se înalță pe sine va fi umilit, iar cel care se umilește va fi înălțat."
Mat.23:8-12





"Un maestru adevărat nu este atât un tată cât un frate mai mare, care devine curând, pur și simplu un Frate."
Claudio Magris




"Maestrul este cel care îmi arată cum aș putea da o direcție vieții mele, nu cel care îmi ține o predică.
Maestrul este acela care, dincolo de cultura și de talentul său, știe să-mi dea mâna; îl privesc în ochi și-mi dau seama că nu face un calcul, nici nu se gândește la modul în care poate să se folosească de mine. Mă privește și îmi dă dezinteresat ceva din sine însuși."
Boris Luban-Plozza



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu