"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

12 iunie 2010

Vei nimici ...?


"trezește mila celor ce-i vor ține robi,
ca să se îndure de ei" (1Reg.8:50)



Nu-i vina mea

Magda Isanos

N-aș vrea să fiu cum sunt, nu-i vina mea,
mi-i drag pământul, dragă dimineața,
ca celui dintâi om ce se-nchina
la soare, așa de dragă-mi este viața.

Nu pot urî nimic, nu-i vina mea -
presimt în toate ochiul de lumină
a celui fără timp și fără vină
care-a tăiat din beznă prima stea.

Și ca și valul, sufletul meu clar
zvâcnind de bucurii și trecător,
de se revarsă-n calea tuturor,
în sine se retrage mai amar.

Nu-i vina mea, n-aș vrea să fiu cum sunt
și-mi par și mie fără de-nțeles,
ulcior stângaci și șubred de pământ,
în care toți străbunii s-au cules.





"Cel ce suferă are drept la mila prietenului,
chiar dacă părăsește frica de Cel Atotputernic."



Sursa imaginii: http://www.flickr.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu