"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

22 iunie 2010

Taine


"A cunoaşte-nseamnă iarnă,
a iubi e primăvară."
Lucian Blaga



Isuse, când ...
Traian Dorz

Isuse,
Când purtat de patimi,
Pe calea lumii rătăceam,
Când nici Iubirea Ta,
Nici Harul,
Nici Frumuseţea-Ţi
Nu ştiam;


Mi-au spus-o mulţi
În multe feluri,
Cât eşti de Bun şi plin de har,
Că Fericirea Ta
Şi Pacea
Şi Bucuria
N-au hotar.


Că a Ta iubire-i fără margini
Făr' de-nceput şi de sfârşit,
Că nimenea cât Tine-n lume
Nu-i vrednic a mai fi iubit;


Că Frumuseţea Ta întrece
A-nchipuirii 'nalte Zări,
Că eşti Izvor de nesecate
Şi neştiute-nviorari...


Mi-au spus atâţi
Şi-atât Isuse
De tot ce-n Tine aş afla
Când inima, pe veşnicie,
Întreagă, Ţie Ţi-aş preda...


Dar astăzi
Când mă scald în harul
Şi-n Slava care mi-ai adus,
Isuse,
Nici a mia parte
Din cât văd eu,
Ei nu mi-au spus!


"...chiar dacă am cunoscut pe Hristos în felul lumii, totuși acum nu-L mai cunoaștem în felul acesta."
(2Cor.5:16)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu