"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

31 august 2009

"Potriviri de cuvinte"


Dedicaţie
Ileana Sandu

Uite,
îţi pun în braţe
Primăverile ce vor veni
Şi toate anotimpurile
Care au ars în mine,
Cu cerbii însetaţi
Ce încă-mi sorb din palme
Lumina stelelor
Când mă gândesc la tine.
Îţi las în grijă
Aceste...
Potriviri de cuvinte,
Versuri,
Tristeţi,
Amintiri...

Poartă, TU,
de acum înainte,
Povara acestei iubiri...


ParkeHarrison - Elegy


Cineva
Ileana Sandu
Cineva
Răsuceşte
Bisturie de flăcări
În carnea deja
Sfârtecată de vulturi

Cineva
Scobeşte
Lumina ochilor
Deja văduviţi de lumină

Cineva
Bate cuie
În coşciugul cu lumânări
Arzând pe dinăuntru

Cineva
Mă smulge de lângă tine
Cineva mă cheamă

Ascunde-mă
În sufletul tău
Mi-e teamă de cineva
Mi-e teamă.



Ileana Sandu
S-a născut la 17 martie 1955. Licenţiată în Litere şi Drept. Facultatea de Filologie, secţia Engleză-Franceză “Universitatea Babeş-Bolyai”, Cluj-Napoca (1974-1978) şi Facultatea de Drept din cadrul aceleiaşi universităţi (1978-1983).

Volume publicate: Clepsidre: versuri. Târgu-Mureş: Ed. Tipomur, 1995.-Ediţie bilingvă romană-engleză in traducerea autoarei
Breviar: publicistică. Târgu-Mures: Edipres Tipo, 2004.
Acord final la o poveste neterminată: roman.Târgu-Mures: Editura Ardealul, 2006.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu