"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

04 aprilie 2010

Iubire şi milă infinită

"[...] Mi se zbate inima în Mine
și tot lăuntrul Mi se mișcă de milă!"
Osea 11:8



Edited with Virtual Painter by Frenz - Music: Reinbert de Leeuw (Eric Satie-Gnossiennes No. 2)



Seara lumii
de Benoni Catană

Seara lumii coboară istovită şi grea,
picioarele ne tremură cu pas tot mai mărunt
istoria are părul cărunt
se cere un alt fel de-a-nţelege,
un alt fel de iubire,
un alt fel de-a cunoaşte
se cer altfel de regrete
o altă preţuire
şi-o altfel de dorinţă...
În largul necuprins
pentru atâta omenire
neprevăzutul pluteşte-n întuneric
pe-un ţărm ce are farul stins...
Seara lumii coboară istovită şi grea...
Mă-ntreb,
unde are să înnopteze inima ta?...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu