"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

23 mai 2010

"Iată, Eu vin curand"

"Aud glasul preaiubitului meu!
Iată-l că vine..."
(Cint.2:8)





Se-aude pe uliţa satului meu
Costache Ioanid



Se-aude pe uliţa satului meu
un ropot grăbit de copite,
un glas de departe ce vine mereu,
un chiot de doruri cumplite.



E, poate, Iubitul, e, poate, chiar El.
Nu-mi spune că-i vântul, străine...
Căci azi eu zic poate, şi mâine la fel,
dar poimâine-i sigur că vine.



Copilă mireasă, ce mire aștepți?
Nu-i nimeni în cer ca să vie.
Zadarnic spre uliță ochii-ţi îndrepți,
că uliţa ta e pustie.



De când adormiră părinţii străbuni,
stau toate la fel neschimbate.
Ce chiot auzi tu, ce goale minuni?
Ce glas de vedenii ciudate?



Se-aude pe uliţa satului meu
un glas peste lumea deşartă...
Şi iată un tânăr, ce-l văd numai eu
Se-aruncă din şea lângă poartă.



E, poate, Iubitul, e, poate, chiar El.
Nu-mi spune că-i vântu-n rovine...
Căci azi eu zic poate, şi mâine la fel,
dar poimâine-i sigur că vine.


«Apoi am văzut cerul deschis, și iată că s-a arătat un cal alb!
Cel ce stătea pe el se chema "Cel credincios" – și "Cel adevărat", și El judeca și Se lupta cu dreptate. Ochii Lui erau ca para focului; capul îl avea încununat cu multe cununi împărătești și purta un nume scris pe care nimeni nu-l știe, decât numai El singur. Era îmbrăcat cu o haină înmuiată în sânge.
Numele Lui este: "Cuvântul lui Dumnezeu."
Oștile din cer Îl urmau calare pe cai albi, îmbrăcate cu in subțire, alb și curat.»
Apoc.19:11-14

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu