"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

14 martie 2010

Așteptare


"Așteptarea ne dă iluzia că facem ceva așteptând, când, de fapt,
nu facem altceva decât să murim suportabil, puțin câte puțin."
Octavian Paler


Prinos
Simion Cubolta

Mi-ai spus: "Vino", adică, în viaţă...
Pe-atunci umblam prin hăţişuri şi ceaţă,
Cu ochii bolnavi, căutând
Himere ce-n lume se vând...

Mi-ai spus: "Vino", cu-ndemnul Iubirii,
Şi pe cărările mele au înflorit trandafirii,
Iar cerul odinioară sticlos,
(O, cerul neîndurător şi închis)
A coborât până jos,
Lângă rădăcina omenescului vis.

Mi-ai spus: "Vino", odată...
Şi de-atunci toată inima, toată,
Izbăvită, Isuse din moarte
Până la capăt ar vrea să te poarte
Cum îşi poartă în corolă o floare
Raza eternului soare.


(sursa imaginii: http://www.flickr.com )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu