"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

11 martie 2010

Nemărginită este îndurarea Domnului




Psalmul 130
(O cântare a treptelor.)
Din fundul adâncului, Te chem, Doamne!
Doamne, ascultă-mi glasul!
Să ia aminte urechile Tale la glasul cererilor mele!
Dacă ai păstra, Doamne, aducerea aminte a nelegiuirilor,
cine ar putea sta în picioare, Doamne?
Dar la Tine este iertare, ca să fii temut.
Eu nădăjduiesc în Domnul,
sufletul meu nădăjduiește,
şi aştept făgăduinţa Lui.
Sufletul meu aşteaptă pe Domnul,
mai mult decât aşteaptă străjerii dimineaţa,
da,
mai mult decât aşteaptă străjerii dimineaţa.
Israele, pune-ţi nădejdea în Domnul,
căci
la Domnul este îndurarea,

şi
la El este belşug de răscumpărare!


El va răscumpăra pe Israel din toate nelegiuirile lui.



Sons of Korah - Psalm 130


       "Fiul meu, Eu sunt un loc de scăpare în ziua necazului.
Nu te sfii să vii la Mine, ori de câte ori te vei afla la strâmtorare.
Ceea ce stânjenește cel mai mult primirea mângâierii cerești e faptul că nu te grăbești cu rugăciunea.
Într-adevăr, mai înainte să-mi cazi Mie în genunchi, încerci ici şi colo, alte alinări, ușurare în lucruri din afară, şi toate fără rost; până când înțelegi că Eu sunt cel ce izbăvește pe cei ce-şi pun nădejdea în Mine, şi că, în afara Mea, nu este ajutor puternic, nici povață bună, nici tămăduire temeinică.
Iar după ce sufletul îşi revine, după furtună, întremează-te în lumina îndurării Mele, căci sunt alături de tine (zice Domnul), gata nu numai să refac totul în întregime, dar din belșug să adaug şi prisos, pe deasupra."
Thomas à Kempis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu