"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

03 martie 2010

Transcendență


Ekaterina Radostnaya - (art-foto.okis.ru)


Iubirea Ta
de Traian Dorz

Iubirea Ta n-are
Un "ultim sărut";
E fără de capăt
Ca fără-nceput.

Cântarea Ta n-are
În veci "ultim viers";
E farmecu-același,
De-a pururi neșters.

Alintul Tău n-are
Un "ultim fior",
Ci pururi mai plin e
De drag şi de dor.

În dragostea noastră
Nu-i "ultim cuvânt" -
Când n-or mai fi ceruri
Şi n-o fi pământ,

Când n-or fi
Nici stele,
Nici soare,
Nici cer,
Când n-or fi nici lacrimi,
Nici plâns,
Nici dureri,

Când n-o fi nici lume,
Nici cine-o privi:
Iubirea,
Iubirea-Ţi,
Mai dulce va fi.

Căci dragostea-Ţi n-are
Un "ultim sărut":
E fără de capăt
Ca fără-nceput...

"Gustați și vedeți ce bun este Domnul!", spune psalmistul și despre cuvintele Lui este scris:
"Ce dulci sunt cuvintele Tale pentru cerul gurii mele! Mai dulci decât mierea în gura mea!"(Ps.34:8, Ps.119:103)

Cine a cunoscut sublima, dumnezeiasca dulceață o va dori mereu, iar dacă cineva a simțit mângâierea lui Dumnezeu, nu e chip s-o mai uite vreodată!
Iată cântecul unui om îmbătat de dragostea pentru preadulcele nostru Domn, Isus Hristos:

Al dragostei cântec
de Traian Dorz

Al dragostei cântec nespus de frumos
Odată, de mult, mi-ai cântat
Şi glasul Tău dulce, adânc şi duios
Isus,
M-a răpit, m-a legat.

Simțit-am odată sărutul Tău blând,
Sublim
Fermecat,
Îngeresc;
De-atunci Te tot chem şi Te caut plângând
De-atunci Te iubesc,
Te iubesc...

Odată, la sânul Tău dulce-am plecat
Truditul meu cap să-l alin
Şi după odihna ce-atunci am aflat,
Isuse,
Şi astăzi suspin.

Cuvântul Tău dulce eu l-am auzit,
Isuse, odată, demult;
De-atunci, fermecat,
Însetat,
Fericit,
Eu Te chem
Şi doresc
Să-l ascult.

Ființa-mi întreagă, pe Tine Te vrea,
De Tine-nsetez şi doresc.
Viața,
Lumina
Şi dragostea mea,
Isus,
Te iubesc,
Te iubesc...


"Transcendența și imanența lui Dumnezeu se întâlnesc în adâncul inimii pure."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu