"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

20 decembrie 2009

Îmi este dor



Deşi niciodată

de Benone Burtescu

Deşi nu Te-am văzut niciodată
Ci doar mi Te-am închipuit umblând printre stele
Imaginea frumuseții Tale Doamne
O port mereu în privirile mele

Deşi nu Te-am auzit niciodată
Vorbindu-mi de departe sau de aproape
Glasul Tău răsună-n inima mea
Cu armonii de flori şi de ape

Semnele cununii de spini de pe frunte
Semnele cuielor ce pe cruce Te-au prins
Le simt cum dor în palmele mele
Deşi niciodată nu Te-am atins

Deşi niciodată nu Te-am văzut plecând
Să-mi laşi singurătăţi pustii
Te-aştept aici la capătul drumului meu
Şi-mi este dor să vii

Dar dincolo de orişice minune
Pe drumul vieţii greu umblat
Este că Tu m-ai iubit totdeauna
Deşi niciodată n-am meritat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu