"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

20 decembrie 2009

"Se-ntunecă... Stai lângă mine"


"A treia oară i-a zis Isus: «Simone, fiul lui Iona, Mă iubești?» 
Petru s-a întristat că-i zisese a treia oară: «Mă iubești?»
și I-a răspuns: «Doamne, Tu toate le știi»; [...]"
 (Ioan.21:17)


O imagine de iubire
de Benone Burtescu


Simone, Mă iubeşti tu mai mult decât oricine?...
Atunci, rămâi aici
Şi veghează ceasul acesta împreună cu Mine
Vezi ...
Cedrii şi palmierii nu dorm, nici nu pleacă
Ei așteaptă
Paharul durerii de la Mine să treacă ...
Vezi ...
Stelele au adus cerul parcă mai jos
Peste fruntea Mea cu balsam
Ca samariteanul milos,
Dar nu mi-e îngăduit să aud osanale îngerești,
Simone,
Spune-Mi măcar tu că Mă iubeşti ...

Mă iubeşti, tu, Simone mai frumos decât oricine?
Că sunt prietenul tău
Poţi spune oricui fără să-ţi fie ruşine? ...
Uite ...
Toţi au plecat la ale lor, se împlineşte prorocire
Vor bate pe Păstor
Şi turma va fi în rătăcire ...
Sunt singur, Simone, priveşte
În jurul Meu sunt doar străini
Judecători şi împăraţi şi trestii şi cununi de spini
Te voi urma până la moarte, făgăduiai,
Dar unde eşti?
De ce te lepezi? ...
Măcar tu rămâi să-Mi spui că Mă iubeşti ...

Simone, mă iubeşti mai minunat decât oricine? ...
Cineva mi-a dus crucea până la locul răstignirii
N-ai fost tu? ...atunci cine?...
Stai lângă Mine, Simone,
Priveşte piroanele din palmele mele
Numele tău e săpat cu litere de iubire în ele
Stai lângă Mine
Mai uită-te o dată peste fruntea Mea
Numele tău este scris cu sânge pe ea ...
Se-ntunecă...
O, ce departe îmi sunt luminile cereşti ...
Stai lângă mine, Simone
Şi spune-mi măcar tu că Mă iubeşti ...

Mă iubeşti, Simone? ...
Mai frumos, mai mult, mai minunat ca oricine? ...
Atunci rămâi
Şi paşte mieluşeii pe-aici, pe lângă Mine ... 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu