"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

11 octombrie 2009

Negoț


Rătăcire
de Daniel Chirileanu

De multe ori
uit că sunt al Tău, Dumnezeule;
Închei afaceri cu vânzătorii de zei,
Te vând, Te cumpăr înapoi
ŞI IAR Te vand...
De fiecare dată mai uşor, mai ieftin;
Dar Te răscumpăr din ce în ce mai greu...
Că TE SCUMPEȘTI mereu.

Nu ştiu când am învăţat joaca asta nebună,
Dar mă trezesc jucându-mă.
Oare de ce numai străinii Te adună,
Iar eu IN FIECARE ZI Te vând în fiecare lună?
... Poate pentru că Te-am moştenit de la tatăl meu?

Erai în moştenire,
Stăteai la mine, dar nu erai al meu.
Cu timpul m-am crezut stăpân pe DUMNEZEU
Şi Te-am pierdut
Acum aş vrea să vii din nou acasă,
Sunt prea sărac să Te mai cumpăr înapoi.

Dar , DACĂ VII,
Ne-om aşeza la masă
Şi TU vei frânge pâinea ,
IAR eu TE VOI SLUJI;
Să ştie vânzătorii de dincolo de gând
că-s prea bogat să Te mai vând.



"De ce
cântăriți argint pentru un lucru care nu hrănește? De ce vă dați câștigul muncii pentru ceva care nu satură? Ascultați-Mă dar, și veți manca ce este bun, și sufletul vostru se va desfăta cu bucate gustoase." Isa.55:2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu