"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul." Ps. 94, 19

10 octombrie 2009

Psalmul 4


1 (Către mai marele cântăreților. De cântat pe instrumente cu coarde. Un psalm al lui David.) Răspunde-mi, când strig, Dumnezeul neprihănirii mele: scoate-mă la loc larg, când Sunt la strâmtoare! Ai milă, de mine, ascultă-mi rugăciunea!
2 Fiii oamenilor, până când va fi batjocorită slava mea? Până când veți iubi deșertăciunea, și veți umbla după minciuni? (Oprire.)
3 Să știți că Domnul Şi-a ales un om pe care-l iubește: Domnul aude când strig către El.
4 Cutremurați-vă, şi nu păcătuiți! Spuneți lucrul acesta în inimile voastre când stați în pat: apoi tăceți.
5 Aduceți jertfe neprihănite, şi încredeți-vă în Domnul.
6 Mulţi zic: „Cine ne va arăta fericirea?” Eu însă zic: „Fă să răsară peste noi lumina Feței Tale, Doamne!”
7 Tu-mi dai mai multă bucurie în inima mea, decât au ei când li se înmulțește rodul grâului şi al vinului.
8 Eu mă culc şi adorm în pace, căci numai Tu, Doamne, îmi dai linişte deplină în locuinţa mea.


Ivan Aivazovsky - Clair de lune

"Când te vei culca, vei fi fără teamă, şi când vei dormi,
somnul îţi va fi dulce."

(Prov.3:24)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu